Yalın düşüncenin temelinde müşteriye sunulan hizmetin üretilmesi sırasında oluşan israfların ortandan kaldırılmasıdır. Böylece müşteriye sunulan hizmetin kalite, maliyet ve süre bakımından mükemmel seviye ulaşması sağlanmaktadır. Bu konuda yalın düşüncenin kurucularından ve ilk uygulayıcılarından olan Taiichi Ohno şunları söylemiştir “Tüm yaptığımız siparişi aldıktan sonra ödemeye kadar geçen sürece bakmak ve değer üretmeyen her şeyi ortadan kaldırmaya çalışmaktan ibarettir. “

Firmamızın “Yalın Hastane” danışmanlık hizmeti ile aşağıdakiler firmanıza kazandırılacaktır.

  • İşgücü kayıplarının azaltılması, kişi başı üretilen katma değerin artırılması
  • Çalışan memnuniyetinin artırılması
  • Hasta memnuniyetinin artırılması
  • Malzeme kullanımında çekme sistemi ve kanban uygulanması
  • 5S ile tüm hastane ortamında tertip, düzen ve öz disiplinin sağlanması (Görsel hastane)
  • Enerji kullanımında verimliliğin artırılması
  • Ameliyathane, Radyoloji, Klinikler ve Laboratuvarda verimliliğin artırılması
  • Kaizen ve sürekli iyileştirme kültürünün oluşturulması
  • Problemlerin kalıcı olarak çözüme kavuşturulması, gerekli analiz tekniklerinin sisteme kazandırılması

Yalın Hastane Sistemi

 

Tanıtım sunumu indirim

Danışmanlar hakkında

Bize ulaşın

Site Bilgileri

Kullanıcılar
5156
Makaleler
319
Makale Görünüm Sayısı
815159

Kimler sitede

73 ziyaretçi ve 0 üye çevrimiçi