Dilinizi seçin

Hepimiz hastaneleri biliriz. Müşteri olarak gittiğimiz herhangi bir hastanede geçirdiğimiz zamanın büyük bir kısmı beklemek veya diğer işlemleri yaparken harcanır. Doktor ile geçirdiğimiz süre bu sürenin toplamının genelde yarısından azdır. Boşa harcanan diğer zaman yalın üretim sistemi içinde tanımlanan MUDA 'dır ve azaltılması gerekir.

Hastanelerden hizmet alan herkesin söylediği ortak şey ne kadar zor, ne kadar problemli olduğu ve doktorların hastaya ne kadar az zaman ayırdığıdır. İşte müşteri memnuniyetini artırmak için yapılması gereken en önemli çalışma, hastaların ve yakınlarının boşa harcanan zamanlarının ortadan kaldırılması ve doktorla geçirdikleri zamanın artırılması gerekmektedir. Bunu yapmanın en iyi yolu da yalın üretim sisteminin hastane içinde uygulanmasıdır. Ama nasıl?

Devamını okumak için kayıt olun …